вхід реєстрація
Правила   Реклама   Контакти  
Додати запис

УКРОП відволікає увагу від своїх провалів у Луцьку

5 липня у кишеньковому ЗМІ партії УКРОП інтернет-виданні «Волинські новини» вийшов матеріал під гучною назвою «Слідство: Григоренка впіймали на корупції, що пов'язана з реабілітацією атовців».

Замість того, щоб попросити вибачення в лучан за 97 днів свого провального керівництва Луцьком, під час якого не тільки не вирішена жодна проблема міста, а й виникла купа нових

(сморід,
недобудова 27 школи,
невиконання рішень судів,
фактичне встановлення однопартійної диктатури у міській раді,
передстрайкова ситуація у Луцькому тролейбусному депо,
провал з ремонтом доріг,
скандали з воїнами АТО
і т. д),

партія УКРОП таким чином намагається відволікти увагу громади. Відволікти від власних невдач в Луцьку і області. Як у відомому анекдоті про три конверти: " Спочатку звинувачуй у всьому попередників."

Тепер по суті вищезгаданої новини, створеної журналістами ( чи швидше штатними пропагандистами?) УКРОПу. З поданої ними інформації вбачається, що ніби вже є факт корупції. Насправді у судовій ухвалі, яка винесена ЛИШЕ з метою перевірки і доступу до документів та не містить жодної інформації про чиюсь винуватість, наведена ВЕРСІЯ слідчого поліції Грудецького П. А. що нібито я міг тиснути на голову тендерного комітету при закупівлі путівок для реабілітації луцьких атовців.

З цього приводу мені не було ще жодного виклику у правоохоронні органи, яким я готовий дати вичерпні пояснення щодо своєї абсолютної непричетності до будь-якого впливу на тендерний комітет. Комітет самостійно приймав рішення, вивчивши умови психологічної реабілітації воїнів АТО у двох волинських і одному львівському лікувальних закладах.

Як відомо, винуватість чи невинуватість особи встановлює лише суд. Тому ніяких ФАКТІВ моєї корупції не існує. Але журналісти «Волинських новин», мабуть, свідомо перекрутили зміст ухвали суду, на яку вони посилаються.

Адже «Волинські новини» подали інформацію так ніби мною «... набута матеріальна вигода, а в подальшому спричинені тяжкі наслідки...»

Читач, прочитавши таку "новину", подумає, що Григоренко тиснув на тендерний комітет і отримав матеріальну вигоду в результаті виграшу "Проліску".

Насправді в ухвалі суду подана ВЕРСІЯ слідчого П. А. Грудецького, що вигоду нібито отримала юридична особа - КП «Санаторій матері і дитини «Пролісок». Отже, і тут перекрутили факти «Волинські новини».

Вважаю що насправді коріння всієї цієї надуманої справи лежить в давньому бажанні УКРОПу змістити зі своєї посади багаторічного керівника санаторію «Пролісок», справжнього професіонала, шановану в області людину – Валентину Касарду. Єдина її провина в тому, що не підкорилась УКРОПу в обласній раді і має свою позицію.

А якщо можна одним махом зачепити і Касарду, і Григоренка – це саме те, що потрібно команді Ігоря Палиці. А паралельно ще й відволікти увагу від своїх провалів у Луцьку й на Волині.

Не хочеться довго втомлювати читачів аналізом «творчості» кишенькових УКРОПівських ЗМІ – таких, як «Волинські новини» чи телекомпанія «Аверс». Адже те, чим вони займаються – це не журналістика, це, на мою думку, пропаганда. Ядуча, брехлива, однобока. Це однополярний світ очима команди Ігоря Палиці.

Тому, перефразовуючи крилату фразу булгаківського професора Преображенського, хочеться порадити: "І Боже вас збережи - не читайте, не слухайте, не дивіться УКРОПівських ЗМІ".
Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Коментарі 0
Коментарі, у яких порушуватимуться Правила, модератор видалятиме без попереджень.