вхід реєстрація

У «Богдані» кажуть, що їх не штрафували за браковані тролейбуси

У «Богдані» кажуть, що їх не штрафували за браковані тролейбуси
У консорціумі корпорацій «Богдан» і «Ursus» заявили, що влада Любліна не штрафувала їх за браковані тролейбуси.

«Викид подібної інформації в пресу є нічим іншим, як спроба дискредитації автовиробника, таку офіційну заяву розповсюджено з приводу повідомлень у вітчизняних ЗМІ з приводу ніби то бракованих тролейбусів, які продано в РП», - цитує заяву «Богдану» Волинська газета.

«Тому корпорація «Богдан» вважає, що поява цього чорного піару є намаганнями конкурентів підірвати авторитет компанії. В європейській системі громадського муніципального транспорту діють жорсткі вимоги до технічного стану техніки, яка перевозить пасажирів. Якби були виявлені певні недоліки, то тролейбус не вийшов би на маршрут. «Богдан» та Ursus своєчасно та повною мірою виконують свої зобов’язання за контрактом», - кажуть в корпорації.

Також в «Богдані» зауважують, що газета «Кур’єр Люблінський», на яку як на першоджерело про штрафні санкції на українських виробників тролейбусів посилалися вітчизняні ЗМІ, 26 грудня сповістила «чергову сенсацію» на транспорту тему.

Нібито, кажуть в корпорації, вулицями Любліна почали курсувати два 12-метрових автобуси, на даху яких встановлено сонячні батареї, які генерують енергію та перетворюють її в електричний струм, який, у свою чергу, з допомогою додаткового двигуна дозволяє зменшити витрати пального, отриманого внаслідок переробки нафти, бензину. А сама новація буцімто – результат співробітництва науковців Люблінської політехніки та товариства Люблінського комунікаційних підприємців.

Натомість в «Богдані» заявили, що ніколи не повідомляли про намір оснащувати подібними фотоелементами свою автобусну продукцію, а Луцький національний технічний університет теж не сповіщав про взаємодію в цьому напрямку з волинськими підприємцями.
Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Коментарі 3
Коментарі, у яких порушуватимуться Правила, модератор видалятиме без попереджень.
А чого ж тоді УСІ люблінські медіа, як друковані так і електронні, поширили ось таку інформацію??? Невже вони усі злісні вороги "передового виробника"?
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20131208/LUBLIN/131209606
Відповісти
Хахаха)) Богдани виправдовуються і відкрито БРЕШУТЬ нам!!! Я швидше повірю польським виданням, ніж брехню спічрайтерів з БОгдана. Якраз таки поляки правду написали. Бо там слідкують за якістю, перевіряють все.А в "БОгдані" працюють справжні хами, вони закриті від журналістів. Кидають слухавку, не хочуть розмовляти. Не так все в Богдані добре, як говорять. Звідти працівники звільнялися. Не перепощуйте неправду Богданів!!!
Відповісти
У тій польській публікації не лише стаття, а й копії актів прийому здачі - тож при бажанні можна подивитись перелік - які саме несправності та недоліки були в цих так званих "тролейбусах" -електроніка несправна, вікна різних тонів, нещільно закріплені тощо. Купувати їх мали за європейські грошики, а Європа за неякісний товар платити не буде. До речі, відносно розробки сонячних батарей для автобусів - це правда. Нехай брехуни з так званого "богдану" мають хоч краплю совісті - http://infobus.pl/text.php?id=60425
Відповісти
Розсилка новин
Підписатись
* Ви зможете відписатись в будь-який час
Останні новини
У «Богдані» кажуть, що їх не штрафували за браковані тролейбуси
28 грудня, 2013, 09:30