вхід реєстрація
Правила   Реклама   Контакти  

Назвали українські телеканали, через які Росія веде інформаційну війну

Назвали українські телеканали, через які Росія веде інформаційну війну
Російські пропагандисти впроваджують в Україні технологію "вкидань" у ЗМІ петицій із закликом "будь-що-будь відновити економічні відносини з Росією, щоб врятувати економіку України".

Українська правда
з посиланням на "Детектор Медіа" пише, що технологію протягом кількох останніх місяців впроваджують через цілий ряд низку ЗМІ, серед яких - сайти "Таймер", "Коментарі", "112 Україна", "Українські новини", "Подробности.ua", "Голос.ua", "Кореспондент", "АіФ в Україні", Весті.ua" та інші.

"З кінця літа в українських і російських ЗМІ було оголошено цілу серію заяв українських депутатів, які закликали відновлювати економічні відносини з Росією", - зазначає видання.

Серед тих, хто виступав з такими закликами - екс-глава Одеської ОДА, депутат від "Оппоблока" Микола Скорик, позафракційні депутати Євген Мураєв та Яків Безбах, представник групи "Відродження" у ВР Антон Кіссе, депутат від БПП Олег Недава, депутат Одеської облради від "Оппоблоку" Віктор Баранський.

У жовтні російський ресурс "Украина.Ru" опублікував інтерв'ю олігарха Дмитра Фірташа, у якому він наполягає на необхідності відновлення економічних зв'язків з РФ, інакше "на Україну чекає колапс".

"Новини з тими ж заголовками і текстом, що на сайті "Таймер", регулярно публікувалися і в російських ЗМІ, у першу чергу - на сайті "Лента.ру", де новини про заяви українських депутатів слово в слово повторюють українські новини, "ТАСС", а також на сайтах "Российская газета", "Взгляд.ру" і інших, аж до "Лайф.ру" і "Першого каналу"... Також увагу цим "петиціям" приділив особисто Віктор Медведчук, який у своєму ЖЖ докладно описав, скільки і яких підприємств "звернулися" до Порошенка", - повідомляє "Детектор Медіа".

Окрім заяв депутатів у ЗМІ стали з'являтися заклики та петиції до президента Петра Порошенка від різних трудових колективів та компаній з вимогою налагодити економічні зв'язки з Росією".

Зазначається, що деякі оприлюднені "петиції" було розміщено на сайтах, створених за кілька днів до розміщення на них інформації, як наприклад, петиція харківського ЗАТ "Індустріальна науково-технологічна компанія "ИНТЕК", звернення колектива "Карпатнефтехим" (українська "донька" російського "Лукойла"), або петиція компанії "Євронасіння" на її сайті.

Як зазначає ЗМІ, підприємства "Карпатнафтохім", "Племзавод "Степовий" та Лихачовський комбінат хлібопродуктів, "петиції" яких було оприлюднено, повідомили, що нічого не підписували і давали спростування, однак ці спростування "далі місцевої преси не пішли".

"У грудні на сайтах облрад Полтавської, Чернігівської та Дніпропетровської областей та на сайті міськради Кропивницького з'явилися петиції, в яких вже мешканці областей нібито також закликають терміново відновити відносини з РФ. Усі петиції швидко набрали необхідну кількість голосів і подолали бар'єр, необхідний для обговорення на засіданнях рад. Однак сайт "СтопФейк" зазначає, що петиції областей мають ознаки того, що створювалися не жителями цих регіонів, а результати голосування були сфальсифіковані", - пише ЗМІ.

Як відомо, "Кореспондент" та "АіФ" входять до холдингу "УМХ", який у 2013 році було продано фінансисту "Сім'ї" Януковича, який у 2014 році втік до РФ, Сергію Курченку. "Таймер", за повідомленнями ЗМІ, належить екс-депутату, який також втік до РФ, Ігорю Маркову, "Голос.ua" входить до сфери впливу сім'ї Петра Симоненка, а "Українські новини" - до медіагрупи "Інтер", співвласником якої є олігарх Дмитро Фірташ разом депутатом від "Оппоблока" Сергієм Льовочкіним.

Бажаєте дізнаватися головні новини Луцька та Волині першими? Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram! Також за нашим сайтом можна стежити у Twitter, Google+ та Instagram.
Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію
Коментарі 5
  • Статус коментування: постмодерація для зареєстрованих користувачів, премодерація для незареєстрованих
Коментарі, у яких порушуватимуться Правила, модератор видалятиме без попереджень.
Никогда мы не будем братьями...
Відповісти
Експресо - залишається найкращим справжнім українським каналом, а не дволиким гламуром як 112.
80% каналів вата совкова розрахована на дебілізацію українців.
Українці будьте уважні іде інформаційна війна!!!!
Відповісти
112 канал грузить і грузить, круглі сутки якусь туфту про політику, на рівні шоумена Шустера.
Це політичний дурдом там ніколи нічого доброго про Україну не почуєш, критика і негатив, А ДЕ ПОЗИТИВ?
Відповісти
Де були ці наші чорнороті телеголоси, коли Путін оголошував Україні карамельні, цукрові, м"ясні, молочні та ін. війни ?..
Відповісти
А ви більше про ту політику дивіться і слухайте! На таких і розраховано, щоб нічого не дивились, а лише одну політику! Жодної країни в світі немає де так тою політикою цікавляться - от таким мозок і виносять! А ви і далі дивіться... :)
Відповісти
Останні новини
Назвали українські телеканали, через які Росія веде інформаційну війну
25 грудень, 2016, 01:08